18 Ιανουαρίου 2016

Συζυγοκτόνος Κοζάνης: Την σκότωσα επειδή μου έβρισε τη μάνα

Ο Τάσος Τσιουχάρας, που σκότωσε και έθαψε σε χωράφι τη γυναίκα του Ανθή Λινάρδου,βρίσκεται ήδη στις φυλακές Γρεβενών.
Την ίδια ώρα έρχονται στο φως οι άγνωστες απαντήσεις του 40χρονου ενώπιον ανακριτή και εισαγγελέα για το έγκλημα που συγκλόνισε τη χώρα. Σύμφωνα με λοιπόν με εφημερίδα ο συζυγοκτόνος ανέφερε: ''Την σκότωσα γιατί έβρισε τη μάνα μου'' και συνέχισε περιγράφοντας τα όσα έγιναν τη μοιραία νύχτα.
''Γύρω στις 21.00 το βράδυ του Σαββάτου, αφού έβαλα τα παιδιά για ύπνο, τη ρώτησα αν ήθελε να φάει κρέπα και αφού μου απάντησε θετικά προσφέρθηκα να πάω να της αγοράσω. Αφού την έφαγε, πήγα στην κρεβατοκάμαρα όπου καθόταν μόνη της και γύρω στις 22.00 έκατσα μαζί της για να μιλήσουμε. Η συζήτηση αφορούσε την απόφαση της Ανθής να χωρίσουμε και να πάρει μαζί της τα παιδιά. Αυτή την απόφαση την είχε πάρει εδώ και μήνες και μου την είχε ανακοινώσει σε προγενέστερο χρόνο''.
''Κάποια στιγμή η Ανθή μου ανέφερε ότι δεν περνούσε καλά στο χωριό και ότι ένας από τους λόγους ήταν η κακή σχέση με τη μητέρα μου. Της έλεγα ότι η μητέρα μου δεν ενοχλεί και δεν έρχεται απρόσκλητη στο σπίτι και αυτή απαντούσε ότι της έκανε πόλεμο νεύρων. Κάποια στιγμή μου είπε ''άντε γαμ... εσύ και η μάνα σου''. Βγήκα εκτός εαυτού και την έπιασα από το λαιμό. Αυτή άρχισε να φωνάζει και με γρατζούνισε στο πρόσωπο. Στην προσπάθειά μου να την κάνω να σωπάσει της έκλεισα το στόμα, ενώ ταυτόχρονα έσφιγγα το λαιμό και την χτυπούσα με μπουνιές στο πρόσωπο. Κατά τη διάρκεια της πάλης μάτωσε η μύτη της και λερώθηκαν τα σεντόνια''.
Η αντίδραση της μητέρας της Ανθής Λινάρδου στην είδηση της προφυλάκισης του γαμπρού της, την βρήκε στο σπίτι. Κλαίγοντας, τον χαρακτήρισε ψυχρό και κυνικό δολοφόνο λέγοντας χαρακτηριστικά: ''σκότωσε το παιδί μου και έπεσε για ύπνο στο κρεβάτι. Δεν ξάπλωσε, κοιμήθηκε στο κρεβάτι που την σκότωσε''.
Την ώρα που ο 40χρονος απαντούσε στις ερωτήσεις ανακριτή και εισαγγελέα, η δικηγόρος της άλλης πλευράς μιλούσε στους δημοσιογράφους για τα μεγάλα θύματα της τραγωδίας. Τα τρία παιδιά που πλέον θα μεγαλώσουν ορφανά. “Η μαμά σας έγινε ένα αστεράκι στον ουρανό και ο μπαμπάς σας έχει κάποια προβλήματα και γι΄αυτό το λόγο δεν μπορεί να σας δει” τους είπε όταν τη ρώτησαν...
Κανένας δεν στέκεται στο πλευρό του Τάσου Τσιουχάρα. Ο πατέρας του δηλώνει πως δεν θα τον συγχωρήσει ποτέ. "Η Ανθή ήταν μαζί μου πάρα πολύ καλή. Με τη γυναίκα μου, επειδή είχε κουραστεί, ψευτολογοφέραν και εδώ και ενάμιση χρόνο δεν της μιλούσε η γυναίκα μου. Παραπονιόταν η Ανθή για τις δουλειές πάρα πολύ και έλεγε ότι κουράζεται" τόνισε σε εκπομπή
Η μητέρα του δηλώνει πως ντρέπεται για το κακό που έγινε. Η ίδια είχε πει στον γιο της να αφήσει την Ανθή Λινάρδου να φύγει. ''Χίλιες φορές παρά το κακό που έγινε'' τονίζει...
Η κηδεία της 37χρονης θα γίνεται σήμερα. Η εξόδιος ακολουθία θα γίνει μέσα στον Ιερό Ναό του κοιμητηρίου στο Σχιστό και θα ακολουθήσει η ταφή.
tilefrafima,gr