23 Ιανουαρίου 2016

ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΔΝΕΥ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ "Η Εκκλησία των θαυμάτων μου άλλαξε την ζωή"



Ο ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΣ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ Ο ΠΑΝΟΡΜΙΤΗΣ  (ΣΥΜΗ)

Το κείμενο που ακολουθεί, είναι αναδημοσίευση του Αυστραλέζικου περιοδικού "Take 5" (τεύχος 24, Ιουνίου 2006, σελ 6-7), το οποίο αναφέρεται στη θαυμαστή θεραπεία της Raewyne Watson. Παραθέτουμε αυτούσιο κείμενο, μεταφρασμένο στην ελληνική γλώσσα.

"Υπέφερα και δεν μπορούσα να αναπνεύσω όταν μου έβγαλαν την χολή, ενώ κανονικά θα έπρεπε να σταματήσει ο πόνος. Μου είχαν πει ότι το ασβέστιό μου θα ήταν πολύ υψηλό σε σημείο που συνιστούσε πρόβλημα. Μπήκα στο Νοσοκομείο αρχές του 2000 και ανακάλυψαν ότι ο πόνος προερχόταν από μια κύστη.

Ήμουν τότε 46 ετών και το επάγγελμά μου είναι λογίστρια. Ήξερα από αριθμούς, αλλά όχι από ανατομία του ανθρώπινου σώματος. Ένα τμήμα του ενδοκρινολογικού συστήματος, συγκεκριμένα ένας αδένας πίσω από τις φωνητικές μου χορδές που ρυθμίζει το ασβέστιο στο αίμα, μου είχαν εξηγήσει οι γιατροί, δημιουργούσε το πρόβλημα και χρειαζόταν ειδική θεραπεία.

Μια γυναίκα που κι αυτή νοσηλευόταν στο Νοσοκομείο μου είπε "Προσευχήσου στον Αρχάγγελο Μιχαήλ, τον Άγγελο της υγείας και της θεραπείας". Ο άνδρας της είχε πέντε όγκους και τον πήγε στην Εκκλησία των θαυμάτων σ' ένα ελληνικό νησί την Σύμη, που έχει ένα Μοναστήρι με την θαυματουργή εικόνα Του. Επίσης μου είπε, ότι μετά επέστρεψαν στην Αυστραλία, έκανε εγχείρηση και έγινε απολύτως καλά. Για την εκκλησία αυτή, εγώ είχα ακούσει γιατί έχω μια συνομήλικη φίλη την Jean που μένει εκεί, από τότε που ήμασταν είκοσι χρονών.

Έκανα χημειοθεραπείες για πέντε μήνες, χωρίς να έχω το επιθυμητό αποτέλεσμα. Οι γιατροί είπαν ότι έπρεπε να αφαιρεθεί ο όγκος. Για να γίνει αυτό όμως, έπρεπε πρώτα να αφαιρεθούν οι φωνητικές χορδές, με αποτέλεσμα, να χάσω για πάντα τη φωνή μου. Η επέμβαση θα ήταν πολύ δύσκολη με ελάχιστες πιθανότητες να ζήσω.

Όλα αυτά που μου συνέβαιναν, τα κρατούσα μυστικά από όλους. Ένα βράδυ λοιπόν, σκεπτόμουν την φίλη μου την Jean και πόσο την είχα επιθυμήσει, από τον καιρό που έφυγε από την Αυστραλία για να ζήσει στην Σύμη. Επίσης θυμήθηκα την συζήτηση που είχα με την γυναίκα εκείνη στο Νοσοκομείο καθώς και την Εκκλησία των θαυμάτων. Πήρα λοιπόν τηλέφωνο την Jean και της μίλησα για τον όγκο και για την εγχείρηση που έπρεπε να κάνω.

Μέχρι τότε δεν είχα ιδιαίτερες σχέσεις με την θρησκεία, όμως ήθελα πολύ να πάω στη Σύμη πριν την σοβαρή επέμβαση, για να προσευχηθώ στο Μοναστήρι του Πανορμίτη. Η Jean μου είπε ότι θα με φιλοξενούσε. Στη συνέχεια μίλησα με τους γιατρούς μου και ανέβαλα την επέμβαση, παρά τις έντονες αντιρρήσεις τους.

Έφυγα για την Ελλάδα τον Μάϊο του 2000. Έφτασα στην Σύμη και με αυτοκίνητο πέρασα ένα χωματόδρομο όλο στροφές, με προορισμό την εκκλησία των θαυμάτων. Μόλις μπήκα μέσα στο Ναό (ήμουν μόνη μου), άναψα το κερί μου και γονάτισα μπροστά στην επιβλητική ασημένια Εικόνα του Αρχαγγέλου Μιχαήλ. Επί δύο ώρες του έλεγα για όλα τα καλά και τα κακά που είχα διαπράξει και επίσης του εκμυστηρεύτηκα πράγματα, για τα οποία δεν είχα μιλήσει σε κανέναν μέχρι τότε. Τον παρακάλεσα να ζήσω, γιατί είχα πολλά πράγματα να κάνω. Του υποσχέθηκα ότι εάν εισακούσει την προσευχή μου θα ξανάρθω τον επόμενο χρόνο για να τον ευχαριστήσω. Βγαίνοντας από την Εκκλησία Του, ένιωσα καθαρή, ήρεμη και οι φόβοι μου είχαν εξαφανιστεί.

Λίγες μέρες αργότερα, επέστρεψα στο Σύδνεϋ, όπου η εγχείρησή μου έγινε με απόλυτη επιτυχία και μάλιστα χωρίς να χάσω την φωνή μου!! Ανάρρωσα εντελώς, μα δεν είχα καθόλου χρήματα, για να πληρώσω ούτε το ενοίκιο. Τα μόνα που υπήρχαν στο πορτοφόλι μου ήταν είκοσι δολάρια Αυστραλίας και δεν ήξερα πως να βγάλω πέρα. Πάνω στην απόγνωσή μου, αγόρασα ένα λαχείο. Το βράδυ ήρθαν οι φίλες μου και βλέπαμε όλες μαζί στην τηλεόραση, την κλήρωση του λαχείου. Με απίστευτη έκπληξη διαπιστώσαμε ότι οι αριθμοί που ακούγονταν, ήταν οι ίδιοι με το λαχείο μου. Κέρδισα δεκαπέντε χιλιάδες δολάρια και αφού πλήρωσα το ενοίκιο, πραγματοποίησα ένα ταξίδι στην Ελλάδα για να ευχαριστήσω τον Αρχάγγελο.

Στις 28 Ιουνίου του 2002 με παίρνει κάποιος τηλέφωνο και μου ανακοινώνει ότι κέρδισα το πρώτο βραβείο κάποιου διαγωνισμού, που ήταν μια μονοκατοικία και ένα αυτοκίνητο. Είμαι σίγουρη, ότι ο Αρχάγγελος Μιχαήλ ο Πανορμίτης έκανε το θαύμα Του και στο εξής θα επισκέπτομαι συχνά την Σύμη και την 
εκκλησία των θαυμάτων που μου άλλαξε την ζωή".

Πηγή: ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΝΟΡΜΙΤΗ