Στην Αθήνα θα βρίσκεται την Τρίτη ο επικεφαλής της Gazprom Αλεξέι Μίλερ, o οποίος θα συναντηθεί στις 16:00 με τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.
Νωρίτερα, στις 14:00, θα έχει συνάντηση με τον υπουργό ΠΑΠΕΝ Παναγιώτη Λαφαζάνη. Κατά τις συναντήσεις θα συζητηθούν επίκαιρα ζητήματα ενεργειακού ενδιαφέροντος. Υπενθυμίζεται ότι κατά την πρόσφατη συνάντηση του Πρωθυπουργού με τον Ρώσο πρόεδρο Βλαντιμίρ Πούτινανακοινώθηκε η κατασκευή ελληνικού αγωγού, που θα μεταφέρει φυσικό αέριο από την Τουρκία προς την κεντρική Ευρώπη.
Μάλιστα, ο κ. Λαφαζάνης είχε προαναγγείλει την περασμένη εβδομάδα ότι είναι θέμα χρόνου να υπογραφεί μια κατ' αρχήν συμφωνία. Η επένδυση για την κατασκευή του ελληνικού τμήματος του αγωγού -από τα ελληνοτουρκικά σύνορα έως τα σύνορα με τη FYROM- θα είναι ύψους 2 δισ. ευρώ και θα δημιουργήσει 2.000 νέες θέσεις εργασίας.
Το ΥΠΑΠΕΝ έχει επισημάνει ότι με τη συγκεκριμένη επένδυση θα μειωθούν περαιτέρω οι τιμές του φυσικού αερίου και ότι θα περιοριστεί ή θα εξαλειφθεί η οφειλή που προκύπτει από τη ρήτρα «take or pay» που προβλέπει την πληρωμή του αντιτίμου για συγκεκριμένες ποσότητες αερίου, ακόμη και αν αυτές δεν καταναλώθηκαν (όπως συνέβη στη χώρα μας όπου οι καταναλώσεις μειώθηκαν λόγω κρίσης).
Νωρίτερα, στις 14:00, θα έχει συνάντηση με τον υπουργό ΠΑΠΕΝ Παναγιώτη Λαφαζάνη. Κατά τις συναντήσεις θα συζητηθούν επίκαιρα ζητήματα ενεργειακού ενδιαφέροντος. Υπενθυμίζεται ότι κατά την πρόσφατη συνάντηση του Πρωθυπουργού με τον Ρώσο πρόεδρο Βλαντιμίρ Πούτινανακοινώθηκε η κατασκευή ελληνικού αγωγού, που θα μεταφέρει φυσικό αέριο από την Τουρκία προς την κεντρική Ευρώπη.
Μάλιστα, ο κ. Λαφαζάνης είχε προαναγγείλει την περασμένη εβδομάδα ότι είναι θέμα χρόνου να υπογραφεί μια κατ' αρχήν συμφωνία. Η επένδυση για την κατασκευή του ελληνικού τμήματος του αγωγού -από τα ελληνοτουρκικά σύνορα έως τα σύνορα με τη FYROM- θα είναι ύψους 2 δισ. ευρώ και θα δημιουργήσει 2.000 νέες θέσεις εργασίας.
Το ΥΠΑΠΕΝ έχει επισημάνει ότι με τη συγκεκριμένη επένδυση θα μειωθούν περαιτέρω οι τιμές του φυσικού αερίου και ότι θα περιοριστεί ή θα εξαλειφθεί η οφειλή που προκύπτει από τη ρήτρα «take or pay» που προβλέπει την πληρωμή του αντιτίμου για συγκεκριμένες ποσότητες αερίου, ακόμη και αν αυτές δεν καταναλώθηκαν (όπως συνέβη στη χώρα μας όπου οι καταναλώσεις μειώθηκαν λόγω κρίσης).