18 Νοεμβρίου 2009

Πεντάλεπτη συνάντηση με τον... ετεροθαλή αδελφό του είχε ο Ομπάμα στην Κίνα






Για μόλις πέντε λεπτά κατάφερε να συναντήσει τον ετεροθαλή αδελφό του, ο οποίος ζει στην Κίνα, ο Αμερικανός πρόεδρος, Μπαράκ Ομπάμα. Ο Αμερικανός πρόεδρος πραγματοποιεί επίσκεψη στην ασιατική χώρα.
Σύμφωνα με αξιωματούχο του Λευκού Οίκου, παρά το βαρύ πρόγραμμά του, ο Ομπάμα κατάφερε να συναντήσει στην Κίνα τον Μαρκ Οκόθ Ομπάμα Ντεσάντζο, αδελφό του από τον ίδιο πατέρα, ο οποίος δεν είναι εν ζωή, το απόγευμα της Δευτέρας, στο Πεκίνο.

Ο Ντεσάντζο έχει διατηρήσει χαμηλό προφίλ από τότε που έγινε γνωστό ότι ζει και εργάζεται στην πόλη Σενζέν της νότιας Κίνας, που απέχει περίπου μία ώρα με το τρένο από το Χονγκ Κονγκ.
Στις αρχές του μήνα έκανε μία από τις σπάνιες δημόσιες εμφανίσεις του στην πόλη Γκουανγκζού, για τις ανάγκες προώθησης του βιβλίου του, το οποίο, όπως είπε, αναφέρεται στην τραυματική του παιδική ηλικία εξαιτίας του βάναυσου πατέρα του.

Σε συνέντευξή του στο CNN, ο Αμερικανός πρόεδρος δήλωσε ότι δεν γνώριζε πολύ καλά τον ετεροθαλή αδελφό του, αλλά δεν αισθάνεται ότι ο Ντεσάντζο αποκαλύπτει λεπτομέρειες από τη ζωή της οικογένειας Ομπάμα στο βιβλίο του.
«Δεν είναι μυστικό ότι ο πατέρας μου ήταν ένας προβληματικός άνθρωπος. Όποιος έχει διαβάσει το πρώτο μου βιβλίο 'Όνειρα από τον Πατέρα μου', το γνωρίζει αυτό, ξέρετε, ότι είχε πρόβλημα με το ποτό και ότι δεν συμπεριφερόταν καλά στις οικογένειές του», είπε ο πρόεδρος των ΗΠΑ.
«Και ξέρετε, προφανώς αυτό είναι ένα θλιβερό κομμάτι της ιστορίας μου και του παρελθόντος μου. Αλλά δεν είναι κάτι που μου προκαλεί μελαγχολικές σκέψεις συχνά» είχε προσθέσει ο Μπ.Ομπάμα.
Ο Ντεσάντζο συναντήθηκε τελευταία φορά με τον Ομπάμα στις ΗΠΑ στη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας, σύμφωνα με το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων της Κίνας, Xinhua.