20 Σεπτεμβρίου 2009

Πιστεύω ότι ο κ. Παπούλιας είναι πολύ καλός Πρόεδρος και θα είναι και ο επόμενος, δηλώνει ο Κ.Καραμανλής






Πιστεύω ότι ο κ. Παπούλιας είναι πολύ καλός Πρόεδρος και θα είναι και ο επόμενος, δηλώνει ο Κ.Καραμανλής

Αθήνα

Την πεποίθησή του ότι ο κ. Κάρολος Παπούλιας «θα είναι ο επόμενος Πρόεδρος» εκφράζει ο πρωθυπουργός κ. Κώστας Καραμανλής και τονίζει ότι «εγώ δεν παίζω με τους θεσμούς και ειδικά με τον κορυφαίο θεσμό του Προέδρου της Δημοκρατίας».
Ερωτηθείς τι θα πράξει αν ο κ. Παπούλιας δεν θελήσει να είναι εκ νέου υποψήφιος, ο κ. Καραμανλής δηλώνει στην Απογευματινή της Κυριακής: «Εγώ πιστεύω ότι ο κ. Κάρολος Παπούλιας είναι ένας πολύ καλός Πρόεδρος και θα είναι και ο επόμενος Πρόεδρος».
«Εν πάση περιπτώσει», προσθέτει ο πρωθυπουργός, «νομίζω ότι έχω δώσει δείγματα στη μακρά πια θητεία μου ότι εγώ δεν παίζω με τους θεσμούς και ειδικά με τον κορυφαίο θεσμό του Προέδρου της Δημοκρατίας. εγώ δεν κάνω μικροπολιτικά παιχνίδια».
Στο ερώτημα εάν θα αναζητήσει συναινετικές λύσεις, αν αλλάξουν τα δεδομένα, ο κ. Καραμανλής απαντά: «Αυτό έκανα πάντα. Το έχω αποδείξει αυτό».
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με πληροφορίες της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δεν έχει καμία πρόθεση να μην υπηρετήσει δεύτερη θητεία.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο κ. Παπούλιας περιμένει τους πολιτικούς αρχηγούς να επαναλάβουν μετά τις 5 Οκτωβρίου τις προθέσεις τους και θα αναζητήσει τρόπους να τοποθετηθεί και αυτός.

Σ.Σ  Στο θεμα της επανεκλογης του κ Παπουλια , ο Πρωθυπουργος κ Κ Καραμανλης ειχε και εχει θετικη αποψη , αφου ο ιδιος τον ειχε προτεινει οταν προεκυψε το θεμα εκλογης Προεδρου και επανειλλημενα δηλωσε οτι ο ιδιος και το κομμα του θα υποστηριξουν την επανεκλογη του κ Παπουλια τον Μαρτιο του 2010

Μενει να δουμε τι θα πουν  οι "δελφινοι' και ποια θεση θα παρουν επι του θεματος οι ιδιοι και οι υποστηρικτες των ιδιων μετα τις εθνικες εορτες της 4/10/09


Ιδωμεν
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ